Home of Soullight

Top, duidelijke software voor de kleine ondernemer. Het is makkelijk en overzichtelijk. De plaatjes maken het voor iemand met een dominante rechter hersenhelft zelfs aantrekkelijk om mijn... Top, duidelijke software voor de kleine ondernemer. Het is makkelijk en overzichtelijk. De plaatjes maken het voor iemand met een dominante rechter hersenhelft zelfs aantrekkelijk om mijn boekhouding goed bij te houden.

Pidi Radio

Heeft alles voor een startende onderneming te helpen met de boekhouding & administratie.

Festande

Top, duidelijke software voor de kleine ondernemer

Soul Daad

Tot nu toe, giede ervaring mee gehad

De Aardemoeder

Makkelijk, eenvoudig, simpel, overzichtelijk

RR Boekhouding & Consultancy B.V.

Best goed, alleen missen wij een persoonlijke manier om vragen of problemen door te geven. Alles moet per email.

Yvonne Haenen, Met Yvonne

Fijn programma! Offertes en facturen maken gaat handig en snel. De site en apps hebben een prettige opmaak, zijn overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Gekko is ook een handige hulp bij het doen... Fijn programma! Offertes en facturen maken gaat handig en snel. De site en apps hebben een prettige opmaak, zijn overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Gekko is ook een handige hulp bij het doen van belastingaangifte. Ik ben tevreden!

Bsb tech

Heel snel en gemakkelijk een factuur maken is top

Naar een tijdje premium gehaald om de site ook een hapje van de taart te geven

IT Compasss

I have just started my ZZP and Gekko helps a lot. Thank you for that! I hope we will grow together.